Uudessa Imagessa on juttu kuinka päästä sisään pariisilaisiin vippibileisiin.

Toveri (katsoo kuvaa): Hmm. Mä en haluis tonne. Tylsän näköistä.
Mä: Siis nehän on! Pariisi on niin juntti paikka! Mä oon ollu noissa bileissä ja ne on niiiiiiiin boooooriiiing.

... ohops. Snobismini tais just saavuttaa uuden asteen.

Mutta siis oikeesti, Pariisi tuntuu ihan pikku kylältä, mikä on kivaa ja kotoisaa. Ei se tunnu metropolilta niinkuin joku Berliini tai (otaksun) New York. Ranskalaiset ovat sen verran porvarillisia ja konservatiivisia asenteiltaan, rakenteet on niin jäykkiä, ettei ilmapiiri suosi sellaista ennakkoluulotonta individualismia ja innovatiivisuutta kuin em. kaupungeissa tai jossain Lontoossa. Mutta, MUTTA Pariisilla on paljon muita mukavia puolia. Sen minä vain halusin sanoa.

Sitäpaitsi: pariisilaisiin vippibileisiin pääsee näköjään samalla tavalla kuin helsinkiläisiinkin vippibileisiin.

(Hihih. Lusmusin tänään koko päivän enkä mennyt työhuoneelle. Mikä fiilis!)