Ainaski määrään pakolliseksi raitapaidat kaikille miehille. Se on niiden parhaaksi: ne sopii niille niin hyvin! Sit yksityisautoilua rajoitetaan. Myös isoja pahanhajuisia koiria. Keskikokoiset ja pienet koirat vaan on ihkuja. Kissoista diktaattorilla ei ole lopullista mielipidettä. Ovat yksilöitä. Myös jos joku rakastaa niin määrään ehdottoman vastarakkauden pakolliseksi. Ja treffeille pitää kanssa lähteä ja olla aidosti mielissään toisesta! Teeskentelijöille täytyy keksiä joku kamala rangaistus. Ehkä. Oon kyllä aika hellämielinen. Paitsi oikeesti pahoille tekis mieli olla aika ankara. Mitähän keksis. Jotain sellasta et NE TAJUIS.

Sit määräisin elämän REILUX. Ois lainvastaista esmes vaaralliset taudit ja muut harmit.

Hoplaa, aiheenvaihto: miksiköhän ystävyys exän kanssa tuntuu niin... laimealta ajatukselta? Eihän se mitään siihen rakkauteen verrattuna tietysti oo. Ja muistuttanee siitä kuinka tuli ne asiat sillon silleen sössittyä. Toisaalta mun exäni on tässä maailmassa se ihminen joka mut parhaiten tuntee. Ei joku kaveri (vaikka niitä onkin pidemmältä ajalta), vanhemmista puhumattakaan. Välillä tuntuu että se ymmärsi mua paremmin kuin minä itse ja toisinpäin myös.

Sekoboltsix. Se ois mun Asterix-nimi. Paitsi nykyään kun oon ihan rauhallinen. Enemmän keinoja mulla on kun lanttulekureilla käymättömillä. Olen valioyksilö. Valmistusvirheet korjattu paremmilla varaosilla.

Ei nyt kyllä nousen tästä koneen äärestä tiskaamaan ja pakkaamaan!